Puterea de a fi lider

Lider – o calitate pe care nu fiecare om o poate moșteni genetic, însă care poate fi creată pe parcursul vieții. Eu mă consider o persoană care nu a moștenit această calitate de la mama-natură, însă care poate să o capete și să o perfecționeze pe parcursul anilor. Așa sînt creat eu să obțin totul prin muncă asiduă. Nu demult, aflăndu-mă la o plimbare cu prietenii în pădurea Buiucaniului am văzut un turn de teleferic și am hotărît să ne urcăm pe el să facem niște poze. Ne-am urcat împreună pînă la jumătate, însă mai departe ei nu au vrut să meargă. Eu am riscat și m-am ridicat singur pînă în vîrf. Acolo am simțit cu adevărat ce înseamnă să fii mai bun ca ceilalți. Vintul sufla din toate părțile, adrenalina era la maxim și uitîndu-mă în jos, văzînd cît de mici și neajutorați rămîn cei care nu au curaj m-am simțit cu adevărat ca un lider. Am înțeles că pentru a deveni lider, trebuie să riști, să fii cu un cap mai ‘nalt ca ceilalți și să ai încredere în propriile forțe precum și să ai curajul de a-ți lua responsabilități pe seam ta.
Scriu acest articol pentru a-l citi de fiecare dată cînd intru aici, în lumea internetului și ca peste ani buni, să-l mai recitesc și să-mi dau seama că succesul obținut mi se datorează doar mie. V-aș sfătui și pe voi să vă face-ți cîte o astfel de însemnare, pentru a vă vedea scopul în fiecare zi și a tinde spre el.

Un comentariu

Lasă un răspuns

