Cahulul cu ușile deschise

Prima zi din Campania Redescoperă Moldova. Cahul. a început nu tocmai bine pentru echipa din care fac parte: Explorer(Cătălina Bucos, Dana Maxim și Adrian Pleșca inițial). Chiar de dimineață am primit o veste neplăcută când ni s-a spus că unul din colegii noștri nu va participa la proiect. Credeam deja că v-om participa într-o inferioritate numerică.  Însă această problemă a fost rezolvată destul de repede deoarece Adrian Bratu a acceptat să participe alături de noi.

Odată ajunși  în Cahul, am văzut un orășel destul de mic în comparație cu Chișinăul , cu toate că au fost fonadate aproximativ în aceeași perioadă. Am găsit aici un Hotel mic, dar destul de drăguț, care ne-a oferit posibilitatea de a ne parca bicicletele. Însă la al doi-lea etaj , ceea ce le-a dat unele bătăi de cap băieților.

2013-05-31 09.05.33

Bicicletele  oferite de sponsorul campaniei erau de culoare violetă. Am rămas un pic dezamăgit de ele, deoarece s-au defectat foarte repede și ne-au dat bătăi mari de cap în timpl căltoriei. Am fost nevoiți să ducem fetele pe portbagaj, pentru că unele biciclete s-au defectat complet. Dar poate a fost chiar mai vesel…

În general a fost o zi bună în care am reușit să vizităm mai multe locuri frumoase  din Cahul, ceea ce ne-a ridicat un pic dispoziția. Am reușit să vizităm unul din localurile din Cahul, dar am rămas puțin dezamăgit de deservirea de acolo. Cu toate că localul în general mi s-a părut destul de bun.

După ce ne-am aprovizionat cu cele necesare, am hotărît să explorăm împrejurările. Dar s-a primit că am ieșit în afara orașului.

2013-05-31 17.49.46Ne-am înglodat pînă la gât, am tîrâit bicicletele alea prin pădure, le-am tăburcit la deal, dar în final am reușit să vedem unele locururi pitorești și o mănăstire în construcție, care ne-a chiar ne-a fascinat.

3 comentarii

Lasă un răspuns

