A doua zi la Cahul

A doua zi la Cahul a fost una total diferită de prima. Deja aveam făcut un plan,  referitor la locurile care ar putea fi vizitate și în plus era ziua copiilor. Am hotărât dis-de-dimineață să plecăm spre Prut, dar de această data fără biciclete. Drumul însă s-a dovedit a fi peste puterile echipei Explorer, de aceea am hotărât să ne întoarcem acasă.

2013-06-01 10.33.05

2013-06-01 10.33.11

Ajunși la hotel am hotărât să mergem cu biciletele să vizităm un monument istoric “Memorialul în cinstea Aviatorilor celui de-al 2-lea război mondial”.

SAM_3676

Acesta se află în marginea orașului, pe un vârf de deal, ceea ce ne-a îngreunat călătoria, însă odată ajunși acolo, am rămas frapați de splendoarea priveliștii de acolo. O panorama excelentă asupra orașului, care ne deschidea toate secretele orașului.

SAM_3674

În drum spre acest memeorial am văzut un alt monument din timpul celui de-al doi-lea război mondial, ceea ce m-a făcut să cred că acest oraș a avut destul de mult de suferit în timpul celui de-al doi-lea război mondial.

SAM_3668

Spre seară am aflat că întradevăr, regiunea Cahulului, a fost una din primile linii de apărare a frontului sovietic, ceea ce a făcut ca să aibă de suferit mai mult decât alte regiuni din apropiere.

Drumul înapoi spre hotel a fost cu mult mai rapid și mai ușor decât spre monument, deoarece era practic mereu în vale, ceea ce ne-a permis să încercăm bicicletele la maxim. Ajunși acasă am hotărât să urmăm planul constituit la început de zi și am mers la palatul de cultură.

SAM_3708

Acolo am fost martorii unui festival minunat  al copiilor.  După finisarea festivalului am hotărât să mergem la sanatoriul Nufărul Alb.

SAM_3698Acolo am văzut niște locuri piorești în care chiar merită să te odihnești.

Întrocîndu-ne acasă am mers într-un local să mâncăm. Acolo la fel ca și în prima zi, am avut ceva rezerve privitor la modul de deservire. O problemă mai era că l-a mine a început alergia la soare, ceea ce ne-a dat niște bătăi de cap în luarea deciziei de a rezerva o masă.

După ce am mîncat, am mers la hotel unde ne-am odihnit după o zi plină de aventuri. Pe la ora 23:30 am hotărât cu toții să mergem într-un local pentru a ne finisa redactarea documentelor și a servi câte o cafea cahuleană. Așa a fost să fie… iar odată ajunși acolo, am văzut un mesaj postat pe internet de coegii noștri din echipa Trololo, precum că au cireșe, iar doritorii de a mînca cireșe sînt invitați la ei în cameră. Nouă nu ne-a trebuit mult timp pentru a lua decizia de a merge la ei în ospeție. Ajunși la ei am depistat că cireșele deja erau terminate, însă am am adus fiecare cite ceva de mâncare și am pentrecut o noapte de neuitat, cu cântece și veselie la maxim. Cred că cei de la nunta de la etajul 2, chiar ne invidiau la un moment dat. Am dormit vre-o oră la balcon, unde m-am bucurat din plin de aerul curat din Cahul și de răsăritul de soare.

A fost o zi e neuitat din aventura noastră în Cahul și mulțumim spnsorilor noștri: Moldcell și Gazeta de Sud  pentru posibilitatea oferită de a redescoperi cele mai minunate locuri din Cahul.

Un comentariu

Lasă un răspuns

