A fi trainer pentru 1 oră

Astăzi, a fost prima mea încercare de a susţine un training. Tema pe care am ales-o si care defapt mă atrage cel mai mult este „LEADERSHIP”.
Încă înainte de a începe pregătirea trainingului, simţeam ca este un subiect foarte interesant. Defapt dupa prezentarea lui, subiectul mi-a părut şi mai interesant, însă pe lângă asta, am înţeles că este o temă care necesită extrem de multe cunoştinţe din absolut toate domeniile.
Desigur era de aşteptat ca prima încercare să eşueze…- aşa şi a fost… Până la un training ideal sau cel puţin care să arate bine, trabuie de muncit extrem de mult. Dar aici este foarte importantă experienţa, care din păcate, eu nu o am. Însă, dacă să fiu sincer, putea fi mult mai rău… Deci, pentru primul training, susţinut la o temă atât de dificilă, cred că merit o ciocolată 🙂
Dacă să fac o analiză personală (nu în urma feedbacku-lui) aş remarca 2 greşeli enorme care le-am comis şi care le-am observat pe parcursul trainingului, dar care nu ştiam cum să le rezolv.
Prima a fost timpul cât trebuia sa dureze trainingul. Defapt el trebuia sa dureze în jur de jumătate de oră, dar la mine acest termen sa dublat, iar eu chiar nu puteam gasi nicidecum o soluţie. Din această greşeală, probabil a apărut şi cea de-a doua, care a fost plictisirea publicului. La un moment dat, am observat că absolut niciunul dintre participanţi nu mă ascultau, ceea ce m-a descurajat enorm de mult. Într-un anumit moment, chiar vroiam să spun o frază de încheiere şi să termin. Însă mi-am zis că odată ce mă aflu aici, trebuie să acumulez cât mai multă experienţă.
Într-un final, acesta şi era scopul de bază: să acumulez experienţă, pentru a şti cum să mă comport în cadrul următoarelor traininguri şi discursuri publice.
Cu toate că am avut multe emoţii şi că nu mi s-a primit trainingul aşa cum mi-am dorit, am primit o satisfacţie enormă şi voi aştepta cu nerăbdare alte ocazii de a duce trainiguri.

Lasă un răspuns

