Cel mai „trăznet” club de liceeni

TLDM Youth Club 2.0 este cel mai tare club de liceeni din Republica Moldova. Este un club relativ tânăr, care însă a reușit să implice foarte mulți elevi. Concepția lui este de a arăta liceenilor că și ei se pot implica în viața politică a Republicii Moldova și că uniți fiind, putem obține rezultate mari. (O descriere oficială).

Acum însă să trecem la ceva mai de suflet.
Eu m-am inițiat în acest club aproape la începutul existenței lui și pot afirma că experiența obținută aici, într-o perioadă atât de scurtă, este una enormă și că posibilitățile de a-ți crea un viitor mai bun, încep anume aici. Persoana care eram acum jumătate de an și persoana care sunt în momentul actual – sunt 2 personalități opuse și consider că ceea ce am devenit eu datorită Youth Club-ului este un rezultat enorm pentru o perioadă atât de scurtă. Ajungând coordonator al departamentului Promovare, am învățat ce înseamnă responsabilitate și cât de greu este să coordonezi o echipă de oameni. (eu în contextul clubului)

IMG_8595

Youth-erii (membrii Youth Club 2.0) sunt cei mai frumoși, interesanți și geniali oameni pe care i-am cunoscut până acum. Oameni mai „nebuni” ca ei încă nu am întâlnit. Dispoziția bună este ceva ce nu poate lipsi de la nici un eveniment. Trăznăile făcute împreună sunt de neînchipuit, iar relația de prietenie legată între noi este ceva ce nu ne poate fura nimeni. Aventurile de neuitat sunt niște momente excepționale care pot fi prinse alături de Youth Club 2.0, care este mai mult decât o familie. (Dacă vreți și voi să deveniți parte a familiei noastre, aveți șansa să aplicați aici până pe 29 septembrie).

Sunt foarte mândru că fac parte din acest club; mă mândresc cu prietenii care mi i-am făcut aici și cu cunoștințele acumulate, care m-au făcut să devin un om mai bun.

IMG_8721

2 comentarii

Lasă un răspuns

