Cuvintele grele rănesc

În data de 5 octombrie, a început campania de prevenire si combatere a abuzului verbal în familie: „Cuvintele grele rănesc„. Lansarea campaniei a avut loc in Parcul Central din capitală şi s-a manifestat printr-un concert organizat cu ajutorul adolescenţilor de la Centrul Media pentru Tineri.

În cadrul evenimentului au participat vedete din domeniul muzicii, care deasemenea susţin această campanie şi care au vorbit despre cum îşi tratează ei copii şi care sunt cuvintele de laudă ce le foleosesc pentru a-i încuraja. Printre invitati au fost şi doamna Ministru al Educaţiei, Maia Sandu, care de această dată a venit să vorbească depre metodele de prevenire a abuzului în instituțiile de învățământ. Printre invitaţi au mai fost Vitalie Dogaru, Laurenţiu Coţaga şi Ştefănel Roşcovan, care deaemenea au vorbit despre relaţia părinţi-copii de la ei din familie.

1379049_10151765320298853_323996604_n

Tinerii bloggeri din cadrul Centrului Media, au ţinut să spună şi ei câteva cuvinte referitor la campania „Cuvintele grele rănesc”. Printre aceşti tineri dornici de aşi exprima opiniile am fost şi eu, care am spus de ce m-am implicat în această campanie. Principalul motiv care m-a „impus” să mă implic a fost faptul că de când am schimbat insituţia de învăţămât, parcă m-am trezit în altă lume… O lume mai agresivă, plină de invidie, ură şi violenţă. Potențiala violenţă în familie am sesizat-o şi la unii colegi.. Şi tare mă tem să nu creeze şi ei familii în care să fie prezente actele de violenţă fizică, nemaivorbind de violenţa verbală. Sper că prin această campanie, voi putea să schimb viaţa a cel puţin 1 copil, care a fost agresat verbal şi în urma acestei campanii v-a observa un comportament mai bun din partea părinţilor.

1373014_10151765320293853_1074178997_n

Campania “CUVINTELE GRELE RĂNESC” este desfăşurată în Republica Moldova de Centrul Naţional de Prevenire a Abuzului faţă de Copii şi Centrul Media pentru Tineri, cu susţinerea Fundaţiei OAK, Fundaţiei FELICIA, Companiei Linella, Agenţiei PUBLICIS Moldova. Această campanie a fost realizată pentru prima dată in anul 2012 in Polonia de Fundaţia “Nobody’s Children”, materialele fiind elaborate gratis de agenţia Publicis.

Sper din tot sufletul ca campania „Cuvintele grele rănesc” să aibă un impact pozitiv asupra societăţii.
1278269_10151765328648853_1056936879_n
Lasă un răspuns

