la Parlamentul Renovat

Fost-am azi în vizită la parlamentul renovat. Ce m-a așteptat la intrare? asta:

20140215_115133

Un rând foarte mare care cu greu l-am răbdat. Ajuns totuși în hol.. am înțeles că vreau să fiu deputat   😀  Ceea ce m-a așteptat a fost un lux total, care puțini și-l permit. Parlamentul European отыхает pe lângă parlamentul nostru. Iată așa ceva am găsit în interior:

20140215_122600și așa ceva:

20140215_123144nicidecum nu o să pot spune că parlamentarii noștri nu au condiții bune de lucru.

Chiar și veceul aici părea mai luxos decât în unele hotele ***** 😀

20140215_125623

ceea m-a surprins a fost acest aparat pentru persoanele invalide:

20140215_125251Nu am văzut dacă lucrează sau nu; dar e bună ideea.

Sala de ședințe e frumoasă.  Ca designer nu pot spune nimic de rău.

20140215_124305

Pot spune doar că parlamentarilor noștri nu le rămâne altceva decât să conducă țara cu înțelepciune.

Lasă un răspuns

