Debates.md

Ideea „debates.md” este concepută de cel puțin un an. Viorel Rodideal a prezentat proiectul în cadrul unei conferințe MediaPoint pe 9 februarie 2014. Pe atunci încă era un dosar „TOP SECRET”. Desigur că au selectat o echipă de specialiști în domeniu. Și desigur eu nu am intrat în această echipă. 😀

Acum serios:

Platforma o sesizez ca o alternativă pentru secțiunea „comments” de pe unimedia, publika și jurnal. E unicul proiect lansat în 2014 care chiar îmi place.

Dacă datele prezentate pe această platformă vor fi 100% transparente și vor reflecta cu adevărat opinia societății, atunci debates.md ar putea deveni în curând un bun sfătuitor al guvernului sau și mai mult, o modalitate de apel către guvernanți.

De ce e bună platforma pentru Moldova? deoarece în ultimul timp (mai ales în perioada alegerilor) avem foarte mulți „experți” care pur și simplu ticsesc alte platformele online cu comentarii. Eu de ei m-am săturat. Însă aici se pot întâlni și spori la nesfârșit.

Nu am văzut pe Android Market o aplicație. Mi-ar plăcea oricând să am posibiltatea de a mă contra cu cineva. 😀 Dar sunt sigur că „verhușka ujă fsio produmala”.

Ca să nu vorbesc mult, face-ți click aici și vedeți ce și cum.

P.S. În secțiunea „despre”, puteți vedea și partenerii. Desigur externi.

Lasă un răspuns

