La BAC se poate copia…

… dar nimeni nu o face.
Să explic.
Se poate copia la BAC. Poți să treci de detectorul de metal, pentru că nu se verifică într-atît de amănunțit.
Camerele celea de supraveghere, nu mai înțelegi lucrează sau nu.
Asistenții nu sunt pe atît de severi încît să nu poți nici să te întorci. Deci e ok la BAC.

Cei care chiar sunt disperați și nu au nimic cunoștințe, dar au mulți bani, vor putea copia. La sigur.
Cu toate că se poate, nimeni nu o face. Atît de mare este influența mass-media, societății și colegilor încît nimeni nici nu îndrăznește să copieze. Da, corect ați înțeles. Chiar dacă ar exista oportunitatea de a copia, nimeni nu ar face-o. Pentru că nimeni nu vrea să riște.
Deci, se poate. Dar nu se face. Și eu tare mă bucur de acest fapt.
În rest, testul a fost ok. Oricine ar putea să treacă.
Unica ce deranjează este că observatorii nu vorbesc limba română. Testul a început la ora 9:55. Cu toate că ni s-a spus să fim prezenți la 8:15. Deci 100 min. Cheltuite în zadar. Cînd puteam să mai dorm acasă 🙂
Și da, am și eu o întrebare. Nu poate Ministerul Educației să ne aprovizioneze cu cîte o sticlă de apă?

P.S. Eu am fost într-un simplu auditoriu (nu în sală de sport). Eram nu mai mult de 25 de elevi, cu 2 observatori. Ce să mai vorbim de cei care sunt cîte 100 în sala de sport?!

P.P.S. Citiți și compartimentul despre Reforma învățămîntului, scris cu 3 ani în urmă.

Lasă un răspuns

