Nu poți alerga. Pute | Parcul „La izvor”

Nu alerg des. Cu atît mai mult, nu alerg des în parcul „La Izvor”. Însă…
Am fost recent să fac sport în unul din cele 2 parcuri rămase în Chișinău. (a se considera „La Izvor” și „Dendrariu”)

  1. E imposibil să faci sport, atîta timp cît la fiecare 150m dai peste un căcat de cîine care-ți întoarce nasul. Sau peste o groapă de gunoi improvizată.
  2. E imposibil să alergi, atîta timp cît la fiecare 200m te pîndește o haită de cîini pe lîngă care ție frică să mergi la pas, nemaivorbind de alergat.
  3. E imposibil să respiri aer curat atîta timp cît mirosurile de frigărui (de la restaurantele amplasate pînă pe malul lacului) te fac să oprești la fiecare 300m.

Da, este vorba despre iubitul nostru parc „La izvor”. Da, cel de la Sculeanca.
Numai că… aspectul lui deloc nu coincide cu cuvîntul „parc”. Mai degrabă ”цирк”. Da, renumitul cort pentru ”цирк”, care în curînd, probabil, va fi instalat acolo.

img_106322_thumbs_600x440_72747

Imagine preluată de pe motorul de căutare google

Iertată fie-mi fapta, dar eu în al 2-lea tur nu-l votez pe Chirtoacă. Oricît de pro-european aș fi, eu nu mai pot rezista într-un oraș în care accentele nu se pun acolo unde trebuie.

P.S. Ce folos că a restabilit podul, dacă eu nu am plăcerea de a ajunge pînă la el.

Lasă un răspuns

